۱۳۸۸ آذر ۲۲, یکشنبه

آقايان كفن پوش، از ديد شما جان انسانها عزيزتر است يا عكس آنها؟

آقاياني كه بدليل حادثه مشكوك پاره شدن عكس امام مجددا كفن پوش شده و به خيابانها ريختيد و فرياد وااسلاما سر داديد، شما كه ادعا ميكنيد دغدغه انسانيت و دين داريد، ممكن است به چند سوال زير جواب دهيد.
1- در سال 1994 در كشور رواندا بيش از پانصدهزار توتسي قتل عام شدند. در آن موقع آيا ابراز همدردي كرديد؟
2- در سال 1994 در بمبگذاري آميا 85 يهودي جان باختند. آيا احساس تاثر داشتيد؟
3- در سال 1999 بيش از 25 هزار شهروند چچني توسط دولت دوست، روسيه كشته شدند. آيا صدايي از شما درآمد؟
4- در سال 2001 در جريان عمليات انتحاري در برجهاي دوقولو بيش از سه هزار انسان از بين رفتند. آيا موضعگيري خاصي در محكوميت اين حادثه داشتيد؟
4-در سال 2002 بيش از 200 انسان در جزيره بالي در يك رشته عمليات انتحاري جان باختند. شما در آن لحظه چه احساسي داشتيد؟
5- در سال 2003 در دولت دوست و برادر سودان، سيصدهزار انسان قتل عام شدند. عكس العمل شما در آن موقع چه بود؟
6- در جريان قتل فروهرها، دواني، زهرا كاظمي، زهرا بني يعقوب ، عزت ابراهيم نژاد، ندا سلطان، كيانوش آسا و هزاران اسم ديگر، كفنهايتان كجا بود؟

با بررسي سير وقايع رخ داده و انفعال شما در محكوميت اين حوادث يا حداقل همدردي با بازماندگان، آيا باور كنيم كه فرياد امروز شما از سر غيرت است؟
آيا براستي ارزش عكس هر انسان، هر چقدر هم مقدس باشد، از جان ميليونها انسان بيشتر است يا همه اينها بهانه است براي دسيسه هايي كه در سر داريد؟ چگونه است كه شما هر زمان اراده كنيد با آسودگي خاطر به خيابان مياييد ولي ما هنوز موفق به كسب مجوز نشده ايم؟ آيا در نظام ولايي شما در برابر قانون اساسي برخي از برخي برابرترند؟
راستي، مگر نه اينست كه كفن پوشيدن نشانه از جان گذشتگي است. در اينصورت، شما كه حمايت نيروهاي مسلح و سه قوه مقننه، مجريه، قضائيه و نيز صدا و سيما و شوراي نگهبان و رهبري و متعلقين و وابستگان، همه را يكجا داريد، از جان گذشته تريد يا ما كه بي سلاح، حق خود را ميخواهيم و با خون خود آزادي را فرياد ميزنيم؟ كفن پوش واقعي شما هستيد يا ما؟


مراجع