۱۳۸۸ آذر ۱۶, دوشنبه

تلاش كودتاگران در ايجاد تفرقه در جنبش سبز و نياز به هوشياري مردم

امروز 16 آذر 88 برنامه 20:30 گزارش جعلي خود را در مورد برنامه 16 آذر ارائه داد. آنچه در اين برنامه آموزنده بود تلاش كودتاگران در ايجاد تفرقه در بين كليه افرادي است كه نقطه مشترك آنها تلاش در بركناري دولت كودتاست. اين برنامه در ابتدا عكسي نيم  سوخته از آقاي خميني نشان داد تا بگويد طرفداران جنبش سبز عكس ايشان را سوزانده اند و بدين ترتيب طرفداران آيت الله خميني را از بدنه جنبش سبز جدا كند. سپس عكسي از چند دانشجوي بقول آنها بدحجاب پخش كرد تا  قشر مذهبي مخالف احمدي نژاد را هم  از جنبش سبز جدا كند. در انتها هم تصاويري از چند سطل اشغال سوخته پخش كرد بي اينكه دليل انرا ذكر كند و بدين ترتيب طرفداران جنبش را گروهي آشوبگر معرفي نمايد. 
بايد هوشيار بود و دچار احساسات نشد. با توجه به قلت حاميان دولت كودتا تنها راه انها در به بيراهه كشاندن جنبش اينست كه در بدنه جنبش تفرقه ايجاد كنند. بايد مراقب بود و در اين تله گرفتار نشد. به ياد داشته باشيم كه اگر سقف مطالبات خود را بالاتر بريم به كف مطالبات خود هم نخواهيم رسيد.
آماده باشيم كه محرم سبز نزديك است. در محرم سبز نه فقط دانشجويان كه همه مردم امكان حضور دارند. برنامه ريزي براي حضور پر شور  وظيفه تك تك ماست.