۱۳۸۹ خرداد ۹, یکشنبه

ارغوان رضايي، روسيه و حكايت نديم و بادمجان!


برخورد دوگانه با روسيه قبل و بعد از بيانيه تهران


آيت الله خامنه اي: تصویر ملت روسیه در ذهن ما، تصویر روشن و خوبی است و این به علت مقاومتها و تدابیری است که ملت روسیه در مقاطع مختلف از خود نشان داده است.(اينجا)
هادي محمدي فر: روسيه و چين متحد استراتژيك ايران در معادلات جهاني هستند و بارها و بارها در قطعنامه هاي شوراي امنيت در مقابل غرب ايستادند. (اينجا)
محمدجعفر بهداد: ایران و روسیه به عنوان دو متحد استراتژیک در منطقه و جهان شناخته می شوند(اينجا)
حميدرضا ترقي: روس ها طرفدار اصولگرايان هستند/واقعه سين كيانگ اصلاً مسأله اى اسلامى نبود!(اينجا)
احمدي نژاد: تمام مواردي که در گفت و گوهاي دو جانبه روي آن توافق شده در مسير اجرا قرارگرفته و آينده خوبي را براي روابط دو کشور [ايران و روسيه ]پيش بيني مي کنم. (اينجا)

چندماه بعد

محمود احمدي نژاد: روسيه كاري نكند كه در صف دشمنان تاريخي ايران قرار گيرد(اينجا)
فلاحت پیشه: هيچ كشوري به اندازه روسيه به ايران ظلم نكرده (اينجا)
محسن رضايي: آشکار شدن ماهیت واقعی روس‌ها؛ روسیه دوست تاریخی ما نیست(اينجا)

برخورد دوگانه با معتمدآريا و رضايي
سیمین [فاطمه] معتمد آریا درحالیکه، بخش قابل توجهی از فیلم تبلیغاتی موسوی را به خود اختصاص داده است سر یک میز، همراه با زهرا رهنورد و معصومه ابتکار درباره حقوق از دست رفته زنان ایرانی صحبت می کند...معتمدآریا در همان زمان اصرار داشت که در فستیوالهای مختلف خارجی بدون حجاب اسلامی ظاهر شود...
ارغوان رضایی، قهرمان ایرانی الاصل تنیس بانوان دنیا هم برای مدت کوتاهی در “مستند” تبلیغاتی احمدی نژاد، نشان داده می شود...درمقایسه با یک زن تنیسور در قلب اروپا که از بدو تولد در آن محیط نمو یافته است، چه ازنظر وضع ظاهری و چه به خصوص از نظر رعایت مسائل اخلاقی، ارغوان رضایی نمره خیلی خوبی می گیرد. جالب است که ارغوان رضایی بیشتر اوقات سعی می کند در مسابقات، لباس های تیره و پوشیده بپوشد[؟] و اتفاقا به خاطر همین لباس های پوشیده بود که تا مدتها هیچ اسپانسر و حامی مالی برای حمایت اقتصادی و تبلیغاتی از وی پا پیش نمی گذاشت[!]...(اينجا)

ارغوان عزیز،
ایران اسلامی میهن توست بیا و...
به غبار این خس و خاشاک ها توجه نکن!
به وزوز مگس های موزی[موذي] توجه نکن!
به واق واق سگ های اسرائیلی توجه نکن!
به فش فش مارهای بالاترین توجه نکن!
اینجا میلیون ها قلب پاک برای ایران میتپد
این جا وطن توست. ..(اينجا)

پیروزیهای درخشان شما در دنیای حرفه ای تنیس به عنوان بانوی ایرانی ، مایه افتخار ، مباهات و غرور ملت ایران بویژه جامعه تنیس کشور شده است
اقتدار ، استوار و سربلندی و موفقیت روز افزون شما را در عرصه زندگی از در گاه خداوند متعال خواستارم(اينجا)

رئیس مجمع روحانیون مجلس در پی حضور بی‌حجاب یک هنرپیشه زن همراه با دستبند سبز در جشنواره کن ممنوع‌التصویر شدن او در رسانه ملی و سینما را کمترین خواسته مجمع روحانیون مجلس بیان کرد.(اينجا)

فاطمه معتمدآریا که به دلایل قضایی خروجش از کشور منع شده بود، پس از عنایت و مهرورزی برخی مسؤولان مبنی بر اجازه خروجش از کشور، بلافاصله در فرانسه و در جشنواره کن، بدون حجاب اسلامی و با دستبند سبز حاضر شد.(اينجا)

ياد حكايت عبيد بخير:
سلطان محمود را در حالت گرسنگى بادمجان بورانى پيش آوردند خوشش آمد، گفت: بادمجان طعامى است خوش. نديمى در مدح بادمجان فصلى پرداخت.

چون سير شد، گفت: «بادمجان سخت مضر چيزى است» نديم باز در مضرت بادمجان مبالغتى تمام كرد. سلطان گفت: اى مردك نه اين زمان مدحش مى‏گفتى؟!

گفت: من نديم توام نه نديم بادمجان. مرا چيزى مى‏بايد گفت كه تو را خوش آيد نه بادمجان را.

و جالب اينكه آقايان اصولگرا همواره غرب را به رفتارهاي دوگانه در قبال ايران محكوم كرده اند:

تهران و دمشق معيارهاي دوگانه غرب درباره برنامه هسته‌اي ايران را محكوم كردند(اينجا)

...از آژانس بين المللي انرژي هسته‌اي و شوراي حكام به عنوان يك نهاد تخصصي مي‌خواهيم از رفتارهاي دوگانه كه موجب خدشه جدي به اعتبار آن سازمان شده ... دوري جويد(اينجا)

ايران مي خواهد که بدون معيار هاي دوگانه و چندگانه کشورها از اين حق طبيعي خود براي دستيابي به انرژي صلح آميز هسته اي بهره مند شود.(اينجا)

سخن آخر: آقايان اصولگراي مصلحت انديش، رطب خورده منع رطب كي كند؟