۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۹, چهارشنبه

تهديد موسوي و كروبي به مرگ توسط سايت الف و نظراتي كه اينبار سانسور نشدند!

سايت الف متعلق به احمد توكلي، در ادامه سلسله مقالات خود عليه سران جنبش سبز- كه از انتخابات سال گذشته بي انقطاع ادامه دارد- در مقاله اي تحت عنوان بهترين واكنش به تحرك سران فتنه كه در 28 ارديبهشت 89 انتشار يافت، به صراحت كروبي و موسوي را تهديد به مرگ كرد. در بخشي از اين مقاله كه بدون نام نويسنده و تنها با ذكر بخش تحليلي الف به چاپ رسيده است، مطلب زير به چشم ميخورد:
"سلسله ماجراهاي روز قدس، 13 آبان، 16 آذر، عاشورا، 9 دي و 22 بهمن سال گذشته ثابت كرد ملت ايران با بصيرت بالاي خود، حق را از باطل و خادم را از خائن و خط امامي اصيل را از منافقين خائن تشخيص مي‌دهد. در انتهاي كودتاي سال 88 معلوم شد كه جز مشتي اوباش و تروريست و هتاك، براي سران فتنه باقي نمانده است و بديهي است امروز سران فتنه چنانچه بخواهند به پشتوانه اين افراد حتي يك گام غير قانوني و آشوبگرانه ديگر بردارند، آن گام قطعاً آخرين گام زندگي‌شان خواهد بود."

نكته جالب در اين مقاله، اجازه انتشار نسبتاً گسترده نظرات موافقان جنبش سبز است كه از ابتداي سال جديد امري بيسابقه ميباشد. مطالعه اين نظرات و بخصوص نگاهي آماري به آراي داده شده، مويد اين مطلب است كه عليرغم همه فشارها و ادعاها، جنبش سبز نه تنها دچار ريزش نشده، كه با قدرت بيشتري به راهي كه در پيش گرفته است ادامه ميدهد.
با هم نگاهي مي‌اندازيم به بخشي از پاسخهاي مستدل دوستان سبزمان به مقاله مورد اشاره.