۱۳۸۸ دی ۱۷, پنجشنبه

من محارب نيستم و با كارت حكومت بازي نميكنم

مهم نيست شما من را محارب بخوانيد يا آشوب طلب و قمه كش و مسلح و فتنه جو. اهميتي ندارد كه شما خود را اهل مدارا و تسامح خطاب كنيد. همه ميدانند  كه تمام  كشته شدگان وقايع پس از انتخابات از جنبش سبز بودند و اينها براي قضاوت مردم كافي است. همه ديده اند مردم معترض خشم خود را كنترل كردند و حتي  ديوار انساني تشكيل داده اند تا به مامورين حكومتي آسيبي نرسد. تصاوير روز عاشورا نشان داده است چه كسي مسلح بود و چه كسي تعمدا با خودروي حكومتي مردم معترض را زيرگرفت. 
 
شما ميخواهيد من را وارد بازي خشونت كنيد. چون اين تنها بازيي است كه شما در آن پيروزيد. ولي من بازي خود را ادامه خواهم داد و شما نخواهيد توانست بازي من را بهم بزنيد.

من نه محاربم نه فتنه جو و نه آشوب طلب ولي همچنان به تقلب انجام شده معترضم. درست است كه بيشتر راههاي اطلاع رساني را مسدود كرده ايد ولي ابزار محدودي كه در دست دارم به اندازه اي هست تا بخش كوچكي از جنايات حكومت را پس از انتخابات افشا كند و اين ابزار  براي روشن شدن اذهان عمومي كافي است.  مبارزه ما مبارزه اي طولاني و نابرابر است ولي ميدانم كه در نهايت در اين كارزار دشوار، پيروزي با ما خواهد بود زيرا ما بيشماريم... بيشمار

پي نوشت: به يك كامنت در سايت الف برخوردم كه بنظرم جالب آمد. شايد شما هم خوشتان بيايد
من خودم هم از کرج با اتوبوس به تهران امدم تا در راهپیمایی 9 دی شرکت کنم.. بالاخره تهران با این گستردگی دیگر یک روستا یا یک دهکده نیست... اما حقیقتا" بعد پشیمان شدم که چرا به این گردهمایی امدم.. رسانه ملی دارد از بیت المال تغذیه میشود و رسالت عظیمی بر دوش دارد.. این حق مردم است که حقیقت را بدانند و با بدی و زشتی در هر لباسی برخورد کنند.. من نه ماهواره دارم و نه علاقه ای به این قبیل رسانه ها.. اما چند روز بعد در خانه یکی از اقوام صحنه های را از ماهواره دیدم که هنوز هم باورش برایم سخت است.. بعد با انسانهای برخورد کردم که ظهر عاشورا در میان معترضان بودند.. وقتی فیلم گرفته شده با موبایلشان را دیدم از خودم و از رسانه ملی بدم امد.. بخدا اگر این اتفاق در فلسطین اشغالی صورت میگرفت تا چندین روز همین رسانه ملی عزای عمومی اعلام میکرد.. هرگز باورم نمی شد مثل عروسکی با من رفتار شود که نخ ان را به هر طرف بکشند من هم تکان بخورم.. بیشترین ناراحتی من این بود که چرا با دین و باورهای مذهبی مردم بازی می کنند .. اقای توکلی : نماینده عزیز مردم .. به مسئولین و دوستداران نظام در جمع های خودمانی بگوید : با افکار عمومی اینگونه برخورد نکنند .. والله این دو روز عمر و این پست و مقام ارزش انرا ندارد که با باورهای یک ملت اینگونه بازی شود.. این انقلاب اگر در این 30 سال مانده بخاطره حمابت مردم بوده است .. وای به روزی که مردم دلمرده و دلسرد شوند .